• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

Geen energieverbruiksgegevens in de Remeha Home app?

eTwist eTwist RF Remeha Home app

Er zijn verschillende redenen waarom je geen energieverbruiksgegevens in de Remeha Home app kan zien. Hieronder staan ​​de mogelijke redenen vermeld.

  1. Remeha Ace platformtoestellen: Als je het historisch verbruik op de Remeha Home app niet ziet dat voor jou wel zichtbaar was op de eTwist app
    1. Controleer of je een account hebt aangemaakt op de Remeha Home app met hetzelfde e-mailadres dat je hebt gebruikt voor het eTwist app-account. Als dat niet het geval is, maak dan een nieuw account aan met hetzelfde e-mailadres en het historische energieverbruik moet worden weergegeven.
    2. Als je hetzelfde e-mailadres hebt gebruikt om een ​​account aan te maken op de Remeha Home app en je ziet geen historisch energieverbruik, neem dan contact met ons op om het probleem te onderzoeken.

Let op: Wanneer je de eTwist thermostaat terugzet naar standaardinstellingen gaan de historische verbruiksgegevens/data verloren.

Nog steeds geen energieverbruiksgegevens in de Remeha Home app? Raadpleeg uw installateur en geef feedback in de Remeha Home app aan Remeha.

Gerelateerde FAQ:
1. Hoe werkt het klokprogramma in de remeha home app?
2. Remeha Home app en eTwist verbruiksweergave met opentherm
3. Wat toont het energieverbruikscherm in de Remeha Home app?
4. Het energieverbruik inzichtelijk in de Remeha Home app

Terug naar het overzicht