Er zijn verschillende manieren waarmee je je wachtwoord kan wijzigen.
Wanneer u bent ingelogd:
- Druk op “Meer” op het dashboard scherm
- Klik op “Uitloggen”
- Op het volgende scherm, druk op “Doorgaan”
- Op het volgende scherm, druk op “Je bent je wachtwoord vergeten?”
- Voer uw e-mailadres in en druk op “Verificatiecode verzenden”
- Controleer uw e-mail voor de verificatiecode en voer deze in de Remeha home app in
- Druk op “Code verifiëren”
- Voer een nieuw wachtwoord in en bevestig het nieuwe wachtwoord
- Druk op “Doorgaan”
- Uw wachtwoord is gewijzigd en u kunt nu inloggen met het nieuwe wachtwoord
Wanneer u niet bent ingelogd:
- Als u de app opent, krijgt u een scherm te zien waarbij u kunt kiezen of u voorheen al gebruik maakte van de eTwist app.
Beantwoord deze vraag met “Nee”. - Op het volgende scherm, scrolt u naar beneden.
- Druk vervolgens op “inloggen” in plaats van doorgaan.
- Op het volgende scherm, drukt u op “Je bent je wachtwoord vergeten?”
- Voer uw e-mailadres in en druk op “Verificatiecode verzenden”
- Controleer uw e-mail voor de verificatiecode en voer deze in de Remeha home app in
- Druk op “Code verifiëren”
- Voer een nieuw wachtwoord in en bevestig het nieuwe wachtwoord
- Druk op “Doorgaan”
- Uw wachtwoord is gewijzigd en u kunt nu inloggen met het nieuwe wachtwoord
Gerelateerde FAQ:
1. Wat zijn de laatste eTwist/eTwist RF en Remeha Home app updates?
2. Ik heb problemen met de verbinding van de eTwist. Wat kan ik doen?
3. Wanneer heb ik een gateway nodig?
4. eTwist / eTwist RF de slimme thermostaat