• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.

De eTwist is offline nadat ik overgezet ben naar de Home app. Wat moet ik doen?

eTwist

Als de eTwist een update heeft gekregen en je de melding krijgt dat je de Home app kan installeren, dan kan het voorkomen dat de eTwist geen verbinding meer heeft met de server. Om dit probleem te verhelpen is het nodig om de eTwist een herstart te geven. Volg onderstaande instructie. 

Maak de eTwist spanningsloos door de stekker voor 30 seconden uit je cv of warmtepomp te halen. Indien de eTwist thermostaat aan de ketel of warmtepomp verbonden is via een Gateway-16, dan adviseren we om deze ook 30 seconden spanningsloos te maken. Na een paar minuten is de eTwist thermostaat herstart en kan je de Home App opnieuw openen. Deze zou direct moeten werken.

Werkt dit nog steeds niet? Controleer dan op de eTwist via de technische informatie onderaan het hoofdmenu of er nog wifi-, internet- en serververbinding is. Het kan zijn dat uw internet of WIFI op niet verbonden staat. Hiervoor verwijzen wij u naar uw internetprovider.

Terug naar het overzicht