Duurzaam verwarmen - iedereen is er klaar voor
Dat is de boodschap van onze consumentencampagne die start op 27 september is gestart. Iedereen kan starten met duurzaam verwarmen. Ongeacht of je nu woont in een jaren ’30 woning of nieuwbouwwoning. Maar waar beginnen consumenten? Kiezen ze voor een hybride warmtepomp, een nieuwe cv-ketel of toch voor gasloos wonen met een 100% elektrische warmtepomp? Remeha belooft in deze campagne dat verduurzamen binnen ieders handbereik ligt.
Remeha WarmteWijzer
De Remeha WarmteWijzer staat centraal in de campagne. Met de WarmteWijzer krijgen consumenten binnen twee minuten een persoonlijk advies over de beste optie voor hun duurzame start. Starten is makkelijker dan je denkt!
Hoe werkt de WarmteWijzer?
Op basis van postcode en huisnummer haalt de tool data op uit externe databases die verrijkt worden met specifieke eigenschappen van de woning en haar bewoners. Het model rekent daarna neutraal aan drie oplossingen: cv-ketel, hybride warmtepomp en 100% elektrisch. Zo ontvangt de consument informatie over mogelijke besparingen, terugverdientijd van de investering en eventuele subsidies. Naar aanleiding van het advies kunnen geïnteresseerde consumenten vervolgens direct een offerte aanvragen bij een Remeha installateur.
Volop aandacht in de media
De campagne is de komende maanden volop aanwezig in de media. Je kan hem tegenkomen op YouTube, Facebook en Instagram, maar ook op de radio. Op al deze kanalen roepen we consumenten op om te starten met Duurzaam Verwarmen door het invullen van de WarmteWijzer. Zo helpen we consumenten met duurzaam verwarmen.
Optimaal inspelen op de campagne
Om installateurs te helpen met het vergroten van hun bereik en het uitdragen van de campagneboodschap is er een set campagnemiddelen beschikbaar waarvan ze gratis gebruik kunnen maken. Je vindt deze middelen op de Remeha beeldbank.