Remeha Connect is een platform waarmee continu de prestaties van onze producten gemonitord kunnen worden. Dat heeft voordelen voor jou als eindgebruiker, maar ook voor de installateur omdat deze op afstand toestellen kan monitoren en beheren. In jouw geval betekent het een optimaal werkend product én een snelle reactie van de installateur wanneer het toestel in storing valt. Zonder dat je daar zelf iets voor hoeft te doen.
Optimaal werkend product. Snelle hulp bij storing.
Remeha Connect
De voordelen van Remeha Connect
- Automatisch bericht naar jouw installateur bij een storing.
- Efficiënt oplossen van storingen door meegestuurde storingsinformatie.
- Voorkomt onnodig hoog gasverbruik bij een onopgemerkte storing bij zowel cv-ketel als hybride opstellingen.
- Op afstand optimaliseren van jouw verwarmingssysteem.
Hoe werkt Remeha Connect?
Jouw installateur heeft de mogelijkheid om Remeha Connect te activeren. Dit kan door een communicatiemodule in te bouwen of via de slimme thermostaat Remeha eTwist. Nadat de installatie registreert de installateur het toestel en meldt het aan voor Remeha Connect. Zodra dit is gedaan ontvang je een e-mail van Remeha met het verzoek om de privacyverklaring te accepteren. Nadat we jouw goedkeuring hebben ontvangen, is Remeha Connect geactiveerd. De installateur ontvangt dan automatisch een e-mail zodra jouw toestel een storing heeft.
Voor welke producten?
CV-ketels
Avanta Ace
Calenta Ace
Tzerra Ace
Tzerra Ace-Matic
Quinta Ace
Hybride warmtepompen
Elga Ace
Elga Ace All-in-one
Elga Ace Monoblock
Mercuria
Mercuria Ace
Mercuria Ace Monoblock
Neptuna
Elektrische warmtepompen
Mercuria
Mercuria Ace
Mercuria Ace Monoblock
Eria Tower
Remeha Connect wijzigen of stopzetten
Remeha Connect kan alleen geactiveerd worden door een installateur en pas nádat je toestemming hebt gegeven voor het op afstand monitoren van het bij jou geïnstalleerde product.
Gegevens aanpassen of Remeha Connect stopzetten
Heb je al Remeha Connect en wil je je gegevens aanpassen of Remeha Connect stopzetten? Vul dan onderstaand formulier in.
Veelgestelde vragen Remeha Connect
Is Remeha Connect voor alle toestellen beschikbaar?
Op dit moment is Remeha Connect beschikbaar voor de hybride warmtepomp Elga Ace de cv-ketel Avanta Ace en de grondgebonden warmtepomp Toros Vision. De komende tijd zal deze dienst ook beschikbaar komen voor andere Remeha toestellen.
Kan Remeha Connect ook nog achteraf worden geactiveerd?
Remeha Connect kan ook nog achteraf worden geactiveerd. Neem hiervoor contact op met je installateur.
Weet je niet wie je installateur is of ben je op zoek naar een installateur, dan kunnen wij je helpen!
Om een installateur te vinden, ga naar remeha.nl/locator. Heb je een installateur maar weet je niet wie hij is? Kijk op de voorkant van de ketel of de warmtepomp voor labels en bel ons om te kijken of we de installateur kunnen vinden die je toestel heeft geregistreerd.
Remeha Connect is geactiveerd op mijn toestel. Hoe kan ik dit stoppen?
Je kunt Remeha Connect stoppen door dit aan te geven op deze pagina.
Ik ben een nieuwe bewoner en Remeha Connect is geactiveerd. Hoe kan ik de gegevens wijzigingen?
Je kunt je gegevens wijzigen via deze pagina.