Onze technische adviseurs kunnen je telefonisch het beste helpen als je bij de klant bent. Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar en helpen je direct verder. In maar liefst 92% van de situaties wordt de storing direct opgelost met behulp van onze technisch adviseurs!
Ook kun je jouw vraag sturen via WhatsApp van maandag t/m vrijdag tussen 08:00 en 16:30 uur. Je ontvangt van ons binnen 15 minuten een antwoord op je vraag. WhatsApp telefoonnummer: 06-10386890
Wij verwachten dat je als installateur zelf probeert de storing te verhelpen. Als er binnen de garantietermijn en voorwaarden onderdelen defect zijn, kun je hier volgens de gestelde normtarieven arbeidskosten voor vergoed krijgen.
Indien je zelf het probleem niet op kan lossen en telefonische ondersteuning niet leidt tot een oplossing kan je, uitsluitend als installateur, het onderstaande storingsformulier of via bovengenoemd nummer de storing melden. In dat geval gaat een servicemonteur van Remeha naar de klant om het probleem op te lossen. In sommige gevallen zullen wij gebruik maken van een Servicepartner voor het afleggen van een Servicebezoek.
Indien je de storing direct aan Remeha meldt, zullen wij altijd voorrij- en arbeidskosten in rekening brengen. Zie hiervoor onze garantievoorwaarden.
Via MijnRemeha kan je online de storing melden. Let op: voor toegang tot MijnRemeha heb je een inlog nodig.