• Website
  • Kennisbank
  • Actueel
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Geen resultaten gevonden.
Ben je consument? Kijk hier.


Actie: 
tot 1 juli 2025 gratis!

Remeha Connect. 
Direct inzicht in prestaties. Efficiënt plannen van onderhoud en storingen.

Remeha Connect is een platform waarmee continu de prestaties van Remeha producten gemonitord kunnen worden. Dat heeft voordelen voor eindgebruikers, maar zeker ook voor jou als installateur. Remeha Connect stuurt je een bericht als een toestel in storing valt. Je kunt op afstand de prestaties analyseren en parameters aanpassen wat je in staat stelt onderhoud efficiënt te plannen en storingen effectief op te lossen. Dat levert je niet alleen tijdswinst, maar ook nog eens tevreden klanten op. Remeha Connect is er momenteel alleen voor residentiële producten. Vraag je accountmanager om meer informatie.

Accountmanager zoeken
Reeds aangemeld? Registreer direct je product met Remeha Connect

Hoe werkt Remeha Connect?

Remeha Connect meet continu essentiële parameters van het product. Wijkt een van deze parameters af van een vooraf gedefinieerde boven- of onderwaarde, dan ontvang je daarvan als installateur een bericht. Afhankelijk van je abonnement is er een dashboard beschikbaar waarmee prestaties van al jouw toestellen real-time te volgen, en indien nodig, te wijzigen zijn.

Bekijk de instructievideo's

Of lees het product datablad

Wat kost Connect en wat levert het jou op?

Remeha Connect wordt aangeboden op basis van abonnementen op jaarlijkse basis. Kosten variëren afhankelijk van of er al een eTwist aanwezig is. Een overzicht van beschikbare abonnementsvormen vind je in Mijn Remeha.

Het overzicht van toestellen waarvoor Remeha Connect beschikbaar is vind je in onderstaand schema. Heb je vragen over Remeha Connect, raadpleeg dan jouw accountmanager.

Actie: Tot 1 juli 2025 gratis!

Abonnementsvormen

Remeha connect in 4 stappen

Aanmelden

Het aanmeldproces voor Remeha Connect loopt altijd via de installateur. Als installateur meld je je aan voor Remeha Connect. Na aanmelding ontvang je automatisch de contract informatie ter akkoord.

Meld je aan

Installeren

Installeer het product altijd met een eTwist. Om toegang te krijgen tot Remeha Connect is een eTwist noodzakelijk.

Bekijk de eTwist handleiding


Voor welke producten?

CV-ketels

  • Avanta (Ace)
  • Tzerra (Ace) / (Ace-Matic)
  • Calenta (Ace)

Warmtepompen

  • Elga (Ace) / All-in-one / mono & split
  • All-electric Mercuria (Ace)
  • Hybrid Mercuria (Ace)

Abonnementsvormen

Voor Advanced en Expert moet je geregistreerd zijn als installateur en is in verband met privacy goedkeuring van de eindgebruiker noodzakelijk. Voor Basic is goedkeuring niet vereist.
Connect pakketten Basic Advanced Expert
Notificatie per e-mail
Geavanceerde monitoring -
Beheer op afstand - -
Contract akkoord installateur noodzakelijk  -    

Aan- afmelden & wijzigen Remeha Connect

Aanmelden voor type Advanced en Expert is een vereiste.
Aanmelden voor type Basic is geen vereiste, deze kun je direct registreren via MijnRemeha. 


De voordelen van Remeha Connect

  • Automatische berichtgeving bij storing.
  • Efficiënt oplossen van storingen door meegestuurde storingsinformatie.
  • Efficiënt plannen van onderhoud.
  • Alle toestellen in een overzichtelijk dashboard.*
  • Energiebesparing door optimalisatie van parameters*.
* Afhankelijk van de gekozen abonnementsvorm.

Veelgestelde vragen

Het aanmeldproces voor Remeha Connect loopt altijd via de installateur. Als installateur meld je je aan voor Remeha Connect. Na aanmelding ontvang je de voorwaarden van Remeha Connect voor akkoord. Na accordering is het mogelijk om bij de productregistratie in Mijn Remeha het gewenste abonnement voor Remeha Connect te selecteren. Na deze registratie ontvangt de eindgebruiker een e-mail om te accorderen. Als de eindgebruiker accoord is wordt de dienst geactiveerd.

Ja, Remeha Connect kan achteraf worden geregistreerd via Mijn Remeha. Ga hiervoor naar je registratie historie en kies hier de installatie waar het om gaat.

Het wijzigen van contactgegevens kan alleen schriftelijk. Gebruik daarvoor het formulier op deze pagina.
Remeha Connect kun je stopzetten via dit formulier. Het verwerken van wijzigingen duurt maximaal 5 werkdagen.

Remeha Connect is voor bijna alle Remeha cv-ketels en warmtepompen beschikbaar.

CV-ketels

  • Avanta (Ace)
  • Tzerra (Ace) / (Ace-Matic)
  • Calenta (Ace)

Warmtepompen

  • Elga (Ace) / All-in-one / mono & split
  • All-electric Mercuria (Ace)
  • Hybrid Mercuria (Ace)
 

Tijdens de productregistratie in Mijn Remeha kan gekozen worden voor Connect. Hierbij worden de klantgegevens gevraagd. Deze ontvangt een e-mail ter akkoord. Hierna wordt de service geactiveerd.