Remeha Connect meet continu essentiële parameters van het product. Wijkt een van deze parameters af van een vooraf gedefinieerde boven- of onderwaarde, dan ontvang je daarvan als installateur een bericht. Afhankelijk van je abonnement is er een dashboard beschikbaar waarmee prestaties van al jouw toestellen real-time te volgen, en indien nodig, te wijzigen zijn.
Actie: Tot 1 juli 2025 gratis!
Remeha Connect
Direct inzicht in prestaties. Efficiënt plannen van onderhoud en het oplossen van storingen
Remeha Connect is een platform waarmee continu de prestaties van Remeha producten gemonitord kunnen worden. Dat heeft voordelen voor eindgebruikers, maar zeker ook voor jou als installateur. Remeha Connect stuurt je een bericht als een toestel in storing valt. Je kunt op afstand de prestaties analyseren en parameters aanpassen wat je in staat stelt onderhoud efficiënt te plannen en storingen effectief op te lossen. Dat levert je niet alleen tijdswinst, maar ook nog eens tevreden klanten op. Remeha Connect is er momenteel alleen voor residentiële producten. Vraag je accountmanager om meer informatie.
Hoe werkt Remeha Connect?
Wat kost Connect en wat levert het jou op?
Remeha Connect wordt aangeboden op basis van abonnementen op jaarlijkse basis. Kosten variëren afhankelijk van of er al een eTwist aanwezig is. Een overzicht van beschikbare abonnementsvormen vind je in Mijn Remeha.
50 paramaters op afstand aanpassen
Met Remeha Connect is het mogelijk om voor de 50 belangrijkste parameters op afstand aanpassingen te doen. Dit geldt ook voor de parameters van de vier meest voorkomende klanten; te koud, te warm, geluidsklachten en energie-optimalisatie.
Het overzicht van toestellen waarvoor Remeha Connect beschikbaar is vind je in onderstaand schema. Heb je vragen over Remeha Connect, raadpleeg dan jouw accountmanager.
Voor welke producten geschikt?
CV-ketels
Avanta Ace
Calenta Ace
Tzerra Ace
Tzerra Ace-Matic
Quinta Ace
Hybride warmtepompen
Elga Ace
Elga Ace All-in-one
Elga Ace Monoblock
Mercuria
Mercuria Ace
Mercuria Ace Monoblock
Neptuna
Elektrische warmtepompen
Mercuria
Mercuria Ace
Mercuria Ace Monoblock
Aan- afmelden of wijzigen Connect
Aan of afmelden voor het aanbieden van Remeha Connect doe je met onderstaand formulier. Na verzenden ontvang je en bevestiging en duurt het nog tot maximaal 5 werkdagen voordat je aanvraag verwerkt is. Heb je nog vragen over Remeha Connect, neem dan contact op met jouw
Aanmelden voor type Basic is geen vereiste, deze kun je direct registreren via MijnRemeha.
Veelgestelde vragen Connect zakelijk
Hoe werkt het aanmeldproces?
Het aanmeldproces voor Remeha Connect loopt altijd via de installateur. Als installateur meld je je aan voor Remeha Connect. Na aanmelding neemt jouw accountmanager contact met je op en wordt na afstemming een contract getekend. Na het tekenen van het contract is het mogelijk om bij de productregistratie in Mijn Remeha het gewenste abonnement voor Remeha Connect te selecteren. Na deze registratie ontvangt de eindgebruiker een e-mail om te accorderen. Als de eindgebruiker accoord is wordt de dienst geactiveerd.
Kan Remeha Connect ook nog achteraf geactiveerd worden?
Ja, Remeha Connect kan achteraf worden geregistreerd via Mijn Remeha. Ga hiervoor naar je registratie historie en kies hier de installatie waar het om gaat.
Een nieuwe bewoner of gebouweigenaar wil Remeha Connect overnemen. Hoe pas ik de contactgegevens aan?
Het wijzigen van contactgegevens kan alleen schriftelijk. Gebruik daarvoor het formulier op deze pagina.
Remeha Connect is geactiveerd op een toestel. Hoe kan ik dit stoppen?
Remeha Connect kun je stopzetten via onderstaand formulier. Het verwerken van wijzigingen duurt maximaal 5 werkdagen.
Is Remeha Connect voor alle toestellen beschikbaar?
Remeha Connect is voor bijna alle Remeha cv-ketels en warmtepompen beschikbaar.
CV-ketels
Avanta Ace
Calenta Ace
Tzerra Ace
Tzerra Ace-Matic
Quinta Ace
Hybride warmtepompen
Elga Ace
Elga Ace All-in-one
Elga Ace Monoblock
Mercuria
Mercuria Ace
Mercuria Ace Monoblock
Neptuna
Elektrische warmtepompen
Mercuria
Mercuria Ace
Mercuria Ace Monoblock
Hoe kan ik een klant aansluiten?
Tijdens de productregistratie in Mijn Remeha kan gekozen worden voor Connect. Hierbij worden de klantgegevens gevraagd. Deze ontvangt een e-mail ter akkoord. Hierna wordt de service geactiveerd.